Bribri en all you can eat sushi/buffet

1 mei 2017 - Puerto Viejo, Costa Rica

Na een gebroken nachtje, het is hier erg gehorig en de salsa gangers kwamen nogal luid terug, ben ik om half zes wakker als de zon opkomt en de dieren ontwaken. Ik blijf nog een beetje doezelen en ga om 8 uur eens checken of er al koffie is. Ik eet mijn bakkie yoghurt met granola (Costa Ricaans voor stenen denk ik) en wandel het dorp in om te pinnen. Helaas is deze reeds leeg gepind, dus morgen opnieuw proberen. Ik loop nog even naar de supermarkt voor wat bananen, maar ook daar grijp ik mis, dus neem ik maar wat paprika's voor de hoognodige vitamientjes. Rond een uur of elf is de groep (15 man) compleet en worden we met een busje naar Bribri gebracht. In dit stadje hebben Jochem en ik 4 jaar geleden geluncht en er is weinig veranderd. Na een mooie maar pittige wandeling komen we aan bij de waterval, waar het heerlijk koel is en gelijk een duik in het water nemen. Na een paar uurtjes relaxen, zwemmen en picknicken (zelfgemaakt knoflookbrood en veel fruit) keren we weer terug naar de school. Ik neem een biertje, ga lekker douchen en besluit een siësta te nemen. Ze houden hier van muziek maken en luisteren en er is altijd wel iemand aan het koken of bakken, dus dat ging 'm niet worden. Straks mijn oordopjes maar eens opzoeken. Lucy heeft een tentje gezien waar je voor 10 euri onbeperkt sushi en buffet kan eten, dus dat wordt ons plan voor vanavond. Na een zeer overdadige en erg lekkere maaltijd twijfelen we of nog een drankje gaan doen, maar aangezien we morgen om 8 uur onze eerste les hebben, besluiten we naar onze hostels te gaan. Buenas noches.

1. Karin:
    2 mei 2017
    Leuk om met je mee te lezen Regina! Succes met je eerste les en geniet! Xxx
  2. Anke:
    2 mei 2017
    Hee Regie! Leuk om mee te lezen hoor! De waterval deed me denken aan onze excursie tijdens de vakantie naar de Dominicaanse republiek. Je weet wel, waar we die mooie videoband van kregen
    Doe vandaag maar goed je best met je eerste les!
  3. Anneke:
    2 mei 2017
    Leuk hoor om je verhalen te lezen! Veel succes met de Spaanse les!